טיפים לפני הזמנת משאית מנוף להובלות מנוף

הובלות מנוף - מהר יותר, בטוח יותר ומדויק יותר

הובלות מנוף
מנופי יוני מפעילה צי של משאיות מנוף המופעלות על ידי נהגים מנוסים ומיומנים בהפעלת משאית מנוף לצורך הובלות מנוף של כל סוגי המטענים. מנופי יוני מעניקה שירותי הובלות מנוף לתעשייה, בניין, מיזוג אוויר, עבודות גובה, פינוי והעברת מפעלים והובלת מבנים והעתקתם ליעד חלופי. ניתן להזמין ולקבוע מראש, דרך האתר, מועד להובלות מנוף או להתקשר טלפונית במצבי חירום כשיש צורך בהזמנת משאית מנוף באופן מידי.
משאיות המנוף של מנופי יוני פועלות בפריסה ארצית 24 שעות ביממה בתיאום עם הלקוח. אנו נעמיד לרשותכם משאית מנוף שתבצע את הובלות המנוף שלכם עד לפריקת המטען בשלמותו באתר היעד בצורה בטוחה.
טיפים לפני החלטה על הזמנת משאית מנוף לכל הובלות המנוף שאתם זקוקים להן. אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני לייעוץ והכוונה ספציפיים.
משאית מנוף בהתאמה
שימו לב שאתם יוצרים קשר עם חברה בעלת ניסיון שתוכל להתאים לכם משאית מנוף שתתאים לביצוע הובלות המנוף להן אתם נזקקים. יש לדאוג שמשאית המנוף תהיה בעלת טווח מתאים להנפה כלפי מעלה והן למרחק. כמו כן כושר נשיאה שיוכל לעמוד במשימת ההובלה שלכם. יש לציין שבעיקר כאשר מדובר בהובלות מנוף בשטח עירוני הרי שכשר נשלחת משאית מנוף גדולה מדי עלול הדבר להוות מכשול ולגרום לבזבוז זמן יקר. משאית מנוף קטנה יתר על המידה עלולה להיתקל במצב שאינה מגיעה לאתר ההצבה של המטען אותו היא נושאת.

כאשר אתם מזמינים משאית מנוף מומלץ לאסוף מספר נתונים שיסיעו לבחירת משאית המנוף המתאימה לביצוע הובלת המנוף שאתם מתכננים. נסו לוודא שאתם יודעים מה הן מידותיו של המטען וכן משקלו. יש צורך באומדן מדויק למדי של הגובה והטווח ממקום החניה בעת הפריקה של משאית מנוף, ביחס ליעדו של המטען.
נתונים אלה יקלו עלינו להתאים לכם משאיות מנוף מתאימות.

דוגמאות לסוגי הובלות מנוף 

הובלות מנוף לאתרי בנייה

מנופי יוני מעניקים שירות של משאיות מנוף להעברה של חמרי בניין גולמיים וכן ויתרינות וחלקי חיפוי חיצוניים. אנו משנעים חומרי בניין, וקונסטרוקציות מאתרי הספקים והיצרנים בעזרת משאיות מנוף הן לאתרי בניה בהם פועלים עגורנים והן לאתרים בהם משאית המנוף אמורה להניף את המטען לקומות גבוהות. כאשר מסתיים פרויקט הבנייה אנו מעבירים את מכולות המשרד והמחסנים לאתר הבא או למגרשי הקבלן המבצע.

הובלות מנוף להעברת מפעלים

מנופי יוני מתמחים בפינוי והעתקת מכונות של מפעלים מאתר יצור לאתר ייצור חדש. משאיות מנוף המתופעלות ביד אומן, יזרזו באופן משמעותי את האפשרות לשנע את המפעל ללא פגע מאתר לאתר. במקרה שיש צורך בסגירת המפעל והעברת המכונות לאתר חלופי ניתן לקבל שירות זה גם בהתראה קצרה.

הובלות מנוף למיזוג אוויר מרכזי

משאיות מנוף הכרחיות גם כאשר יש לבצע החלפה או שדרוג משמעותי של מערכת מיזוג אוויר מרכזית הממוקמת על גג מבנה ציבורי או מוסד חינוכי וזאת בעיקר כאשר מבצעים החלפה של המערכת. משאית המנוף של יוני מנופים תאסוף את המערכת המיזוג מאתר הייצור ותניף אותה באתר היעד למקומה.

להזמנה מידית של הובלות מנוף צרו קשר דרך האתר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טיפים, הערות והארות על עבודות מנוף

מנופי יוני - משאית מנוף, שירותי משאיות מנוף מתקדמים