טיפים, הערות והארות על עבודות מנוף

משאיות מנוף לכל עבודות המנוף

חברת יוני מנופים מפעילה צי של משאיות מנוף המתאימות לכל עבודות המנוף בכל תחומי התעשייה, הבניין וייצור ומעניקה שירותי מנוף בפריסה ארצית בכל שעות היממה. להזמנת משאית מנוף המתאימה לעבודות המנוף אותן עליכם לבצע צרו קשר ואנו נשלח אליכם משאית מנוף מתקדמת המופעלת בידי מפעיל מיומן בעל ניסיון. ניתן להזמין מראש ובמקרי חירום ליצור קשר טלפוני ואנו נשלח אליכם משאית מנוף במהירות המרבית.

למה אנו זקוקים למשאית מנוף לביצוע עבודות המנוף?
עבודות מנוף

בטח שאלתם את עצמכם לא מעט פעמים למה אנשים לוקחים שירותי מנוף, ובכן לעבודות מנוף יש המון שימושים במיוחד עבור קבלים ואנשי מקצוע שונים הצריכים להעביר משאות כבדים מנקודה אחת לנקודה שניה בזמן קצר.
במידה והנכם זקוקים לשרותי מנוף עליכם לבדוק שהחברה מקצועית ומיומנת ומעסיקה מפעילי מנוף מנוסים ומוסמכים המקפידים תקנות הבטיחות.

דוגמאות לעבודות מנוף שחברתנו מבצעת

עבודות מנוף באתרי בנייה

כאשר בונים או משפצים בתים, לרוב משתמשים במשאית מנוף המאפשרת העמסה ופריקה של חומרי בניין. משאית מנוף מעבירה חומרי בניין כמו: שיש, ריצוף בלוקים, או צינורות הישר מהמפעל ועד לאתר הבנייה. בהגעה לאתר הבנייה מפעיל המנוף, מניף את החומרים בעזרת המנוף לנקודה הרצויה.

ראוי לציון כי ישנם משאיות מנוף המסוגלות להניף החל מ 15 טון ועד 500 טון ולהגיע לגובה של 80 מטר ומעלה.
כאשר יש צורך בהעברת מכולה או מבנים ניידים מומלץ להזמין משאית מנוף לצורך ביצוע העמסה וההובלה
המתאימה בגודל והמסוגלת להניף את המשקל של המכולה /מבנה. העברת מטען חורג לרוב מתבצעת בשעות הלילה או בשעות הבוקר המוקמות כדי לא להפריע לתנועה, במידה והמטען כבד מאוד תכלו לראות ליווי של מכוניות שירות ואף רכבי משטרה לצורך פינוי הדרך. מטענים אלו לא עוצרים ברמזורים ואם יש צורך יבוצעו פירוק רמזורים המפריעים למעבר המשא.
עבודות מנוף אלו הם פרוייקט מורכב ואף כרוך בסיכון המנופאי והסובבים עבודה זו דורשת תכנון רב לפחות של כמה שבועות קודם, לכן חשוב לקחת חברה בעל ניסיון והמתמחה בעבודות מנוף.
עיריות רבות משתמשות העבודות מנוף לתחזוקת תאורת רחוב או תליית דגלים, השימוש לרוב יהיה בעזרת מנוף סל אשר מאפשר לעובד לבצע את התיקונים בגובה.

יתרונות הנובעים מעבודות מנוף

עבודות מנוף
היתרונות של עבודות מנוף הם חיסכון בזמן, בכוח אדם וכמובן חיסכון כספי עצום, אם בעבר הלא כל כך רחוק היו צריכים לפחות עשרה פועלים בשביל להעמיס ולפרק משאית משא היום בן אדם אחד או שניים יכולים לבצע את העבודה בהרה פחות זמן ובפחות כסף.
ניתן להזמין עבודות מנוף לכל סוג עבודה הדורשת הרמה והנפה,אם זה באופן בהול או להזמין מראש לעבודה עתידית.
במידה והנכם זקוקים לשרותי מנוף עליכם לבדוק שהחברה מקצועית ומיומנת ומעסיקה מנופאים מוסמכים המקפידים תקנות הבטיחות אל תהססו לפנות אלינו לבירור ובדיקת זמינות.











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טיפים לפני הזמנת משאית מנוף להובלות מנוף

מנופי יוני - משאית מנוף, שירותי משאיות מנוף מתקדמים